Show simple item record

dc.contributor.advisorBaumane-Vītoliņa, Ilonaen_US
dc.contributor.authorVasiļjeva, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:06Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:06Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33711en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17347
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir:„Patērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.”Neskatoties uz to, ka mūsdienās medicīna ir pieejama katrā valstī, medicīnas tūristu skaits ārvien pieaug un katram no tiem ir savs iemesls ceļošanai. Tā kā medicīnas tūrisms iekļauj sevī daudzās nozares, tā attīstība nozīmē valsts kopējo attīstību un iedzīvotāju labklajības līmeņa paaugstināšanu. Darba pētījuma mērķis ir noskaidrot kādi faktori varētu pozitīvi ietekmēt ārvalstnieku lēmumu pieņemšanu attiecībā pret Latvijas, kā medicīnas tūrisma galapunkta, izvēli. Darbs sastāv no trim daļām.Pirmajā daļā tiek aplūkoti teorētiskie aspekti, kas skar lēmumu pieņemšanu un patērētāju izvēles nosakošos faktorus.Otrajā-tiek dots Krievijas, Somijas un Lielbritānijas veselības aprūpes tirgus īss raksturojums un salīdzīnājums.Trešajā-tiek veikts pētījums par faktoriem,kas var pozītīvi ietekmēt ārvalstnieku lēmumu pieņemšanu par medicīnisko pakalpojumu saņemšanu Latvijā. Atslēga vārdi:medicīnen_US
dc.description.abstractThe topic of the Master Thesis is :” Consumer choice defining factors for development of medical tourism in Latvia”. Despite the fact, that our days medical services are available in each country, number of medical increases, and each of them has its own reason for such kind of travel. As medical tourism includes many different sectors, its development means overall development of country and welfare of the population. Objective of Master Thesis is to find out which factors could positively influence foreign people to choose Latvia as medical tourism destination.Work consists of three parts. First part includes theoretical aspects of decision making process and consumer choise determinants. The second part gives brief description and comparison of the health care markets of Russia, Finland and United Kingdom. In the third part is made the research on factors, that could positive influence foreigners’ decision making regarding medical services in Latvia. Keywords: medical tourism,en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju izvēli noteicošie faktori Latvijas medicīnas tūrisma attīstībai.en_US
dc.title.alternativeConsumer choice defining factors for development of medical tourism in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record