Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorRusule, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:08Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:08Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other34578en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17358
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Produktu analīze un virzīšanas tirgū pilveidošanas iespējas AS „Siera nams”. Šī darba mērķis ir izpētīt patērētāju viedokli par AS “Siera nams” piedāvātās produkcijas sortimentu, kvalitāti, zīmolu atpazīstamību, iepakojumu un mājas lapas lietošanas paradumus, kā arī noteikt uzņēmuma piemērotību moderno mārketinga komunikāciju veidošanai ar patērētājiem. Pētījuma rezultāti norāda, ka patērētāji ir apmierināti ar siera sortimentu Latvijā, AS “Siera nams” produkcijas kvalitāti, taču zīmolu “Ciba” un “SN” atpazīstamība ir zema un poduktu iepakojumiem piemīt trūkumi. Uzņēmums ir piemērots profila izveidošanai sociālajā tīklā facebook.com, kā arī produkciju iespējams popularizēt izmantojot virusālo mārketingu. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Darbā tiek izmantoti 45 literatūras avoti. Darbs satur 52 attēlus, 20 tabulas un 8 pielikumus. Darba apjoms- 111 lpp. Atslēgvārdi: AS “Siera nams”, produkta vadīšana, zīmolvedības process, mārketinga komunikācijas, sociālie tīkli, virusālais mārketingsen_US
dc.description.abstractThe theme of master’s thesis is Product analysis of AS "Siera nams” and posibilities to imporve it's promotion to market. The aim of master’s thesis is to research consumer opinion about company’s product mix, quality, awareness of brand, packaging, habits of using the company’s homepage, and define company’s suitability for using modern marketing communications methods for communication with cunsumers. The result of research marked out that customers are satisfied with product mix and quality, but the brand awareness is low and product packaging has drawbacks. The experts agrees, that company confirms to make a profile in social network facebook.com and it would be appropriate to promote it’s product to market using viral marketing. Master thesis consists of 3 parts. To write master thesis 45 literature sources have been used. It contains 52 ilustrations, 20 tables and 8 appendixes. Amount of master thesis – 111 p. Keywords: AS “Siera nams”, product management, branding process, marketing communucations, social networks, viral marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProduktu analīze un to virzīšanas tirgū pilnveidošanas iespējas AS „Siera nams”.en_US
dc.title.alternativeProduct analysis of AS "Siera nams” and possibilities to improve it's promotion to market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record