• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vairāku ražotāju mazumtirdzniecības produktu patērētāja pievilcības izpēte

Thumbnail
View/Open
303-3574-Skuke_Iveta_VadZ040794.pdf (688.6Kb)
Author
Skuķe, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stetjuha, Aleksandrs
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba temats: Vairāku ražotāju mazumtirdzniecības produktu patērētāja pievilcības izpēte. Zinātniskais darbs sastāv no trijām daļām, kurās iekļauts izvēlētā uzņēmuma – SIA „LatInSoft”, pakalpojumu analīze, konkurences raksturojums, patērētāju pievilcības izpēte vairāku mazumtirdzniecību produktu ražotāju , secinājumi un priekšlikumi. Zinātniskais darbs izstrādāts ar mērķi izvērtēt SIA „LatInSoft” pārdošanas vairumtirdzniecības produkcijas pievilcību, produkcijas dzīves ciklu. SIA „LatInSoft” pārdošanas darbība piedalās ne tikai potenciālie pircēji, bet arī ražotāji, piegādātāji, jo viņi arī ietekme uz pārdošanas procesiem. Secinājumi un priekšlikumi, kas ir veikti darbā, palīdzēs uzņēmuma menedžeriem saprast pircēju rīcību pirkuma lēmuma pieņemšanai. Darba apjoms: 79. lpp. teksts, 14. attēli, 10. tabulas, 2 pielikumi un 21. nosaukumi informācijas avoti.
 
The theme of the Master Paper : Research of consumer appeal of the various goods of the various manufacturers. The paper contains three chapters, that include the analysis of services of the chosen enterprise -SIA LatInSoft, description of a competition, research of consumer appeal of the various goods of the various manufacturers ,conclusions and offers. The aim of the research is to examine appeal of wholesale production and life cycle of production of SIA "LatInSoft". In purchasing activity of SIA "LatInSoft", take part not only potential buyers but also the manufacturers, suppliers because they influence the process of sale as well. The conclusions and offers made in work, will help the managers of the enterprises to understand actions of the buyers in acceptance of the decision about purchase. The paper contains: 79 pages. text, 14 figures, 10 tables, 2 appendices and 21 the names information sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17366
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV