Show simple item record

dc.contributor.advisorStetjuha, Aleksandrsen_US
dc.contributor.authorSkuķe, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:09Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:09Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3574en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17366
dc.description.abstractMaģistra darba temats: Vairāku ražotāju mazumtirdzniecības produktu patērētāja pievilcības izpēte. Zinātniskais darbs sastāv no trijām daļām, kurās iekļauts izvēlētā uzņēmuma – SIA „LatInSoft”, pakalpojumu analīze, konkurences raksturojums, patērētāju pievilcības izpēte vairāku mazumtirdzniecību produktu ražotāju , secinājumi un priekšlikumi. Zinātniskais darbs izstrādāts ar mērķi izvērtēt SIA „LatInSoft” pārdošanas vairumtirdzniecības produkcijas pievilcību, produkcijas dzīves ciklu. SIA „LatInSoft” pārdošanas darbība piedalās ne tikai potenciālie pircēji, bet arī ražotāji, piegādātāji, jo viņi arī ietekme uz pārdošanas procesiem. Secinājumi un priekšlikumi, kas ir veikti darbā, palīdzēs uzņēmuma menedžeriem saprast pircēju rīcību pirkuma lēmuma pieņemšanai. Darba apjoms: 79. lpp. teksts, 14. attēli, 10. tabulas, 2 pielikumi un 21. nosaukumi informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master Paper : Research of consumer appeal of the various goods of the various manufacturers. The paper contains three chapters, that include the analysis of services of the chosen enterprise -SIA LatInSoft, description of a competition, research of consumer appeal of the various goods of the various manufacturers ,conclusions and offers. The aim of the research is to examine appeal of wholesale production and life cycle of production of SIA "LatInSoft". In purchasing activity of SIA "LatInSoft", take part not only potential buyers but also the manufacturers, suppliers because they influence the process of sale as well. The conclusions and offers made in work, will help the managers of the enterprises to understand actions of the buyers in acceptance of the decision about purchase. The paper contains: 79 pages. text, 14 figures, 10 tables, 2 appendices and 21 the names information sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVairāku ražotāju mazumtirdzniecības produktu patērētāja pievilcības izpēteen_US
dc.title.alternativeResearch of Consumer Attractiveness of Retails Different Producers Goodsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record