Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorŠavdine, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:12Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:12Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38406en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17392
dc.description.abstractIzplatoties produktu un pakalpojumu tirdzniecībai ar kuponu starpniecību, aktualizējies ir jautājums, vai visiem produktu un pakalpojumu sniedzējiem ir vērts virzīt savas preces un pakalpojumus tirgū ar kuponu palīdzību. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, vai sociālo tīklu mārketingam ir ietekme uz patērētāja izvēli attiecībā uz konkrētiem produktiem. Darbā aprakstīti sociālajos tīklos izmantoto mārketinga veidu un patērētāja izvēli ietekmējošo faktoru teorētiskie aspekti, veikta sociālo tīklu un kolektīvo iepirkšanās portālu statistikas datu analīze, aprakstīti līdz šim veiktie pētījumi par interneta vidi un lietotāju uzvedību tajā, apkopoti un izanalizēti aptaujas rezultāti par sociālo tīklu lietotāju paradumiem sociālajos tīklos un kolektīvajos iepirkšanās portālos. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.en_US
dc.description.abstractWith the expansion of product and service sales with coupons, a question has been raised if all product and service providers should promote their products and services with the help of coupons. The aim of master thesis is to find out if social network marketing has influence on consumer’s choice regarding particular products. In master thesis there are theoretical aspects of marketing means used in social networks as well factors influencing the consumer’s choice described, the analysis of statistical data of social networks and collective purchase sites performed, researches regarding the internet environment and user behavior in it described, data of survey regarding the habits of social network users in social networks and collective purchase sites collected and analyzed. In the end of the master thesis there are conclusions expressed and propositions provided.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSociālo tīklu mārketinga ietekme uz patērētāja izvēlien_US
dc.title.alternativeSocial network marketing influence on consumer choiceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию