Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorKļuškina, Varvaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:19Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41703en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17454
dc.description.abstractKatrā nozarē pastāv ar laikiem izveidots, nozarei specifisks biznesa modeļa arhetips. Informācijas tehnoloģiju nozari atšķir no pārējām nozarēm tas, ka Interneta vide sniedz plašas iespējas biznesa modeļu elementu jauno kombināciju veidošanai. Tas sekmē biežas nobīdes no pastāvošiem biznesa modeļu arhetipiem un rezultātā jauno biznesa modeļu parādīšanos. Vairāku pasaulē veiksmīgāko korporāciju strauju izaugsmi veicināja jaunie biznesa modeļi. Darbs veic ieguldījumu biznesa modeļa un jauna biznesa modeļa jēdziena izpratnē. Maģistra darbam tika izvirzīts mērķis izpētīt vērtības radīšanas un ienākuma modeļa elementu ietekmi uz uzņēmuma izaugsmi. Pētījums parāda, ka galvenās izmaiņās notiek biznesa modeļa vērtības piedāvājuma elementā un tās ietekmē uzņēmumu izaugsmi, tomēr tas nav vienīgais ietekmes faktors.en_US
dc.description.abstractEvery industry has its own industry specific, evolved through years business model archetype. Information technology industry provides extended facilities for the new combinations of business model elements, which differs this industry form other. This facilitates frequent deviations from the existing in the industry business model archetypes, which results in the innovative business model emergence. The success of many of the world’s most fast growing corporations is hidden in the underlying innovative business models. The thesis contributes to the understanding of the business model and innovative business model terms. The purpose of the thesis is to analyze value creation and value capture business model elements and show the contribution of the elements to the growth of the company. The research shows that the main innovative changes are found in the value creation element and it facilitates the growth of the company, though it is not the only contributing factor.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInovatīvie biznesa modeļi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeBusiness model innovation in information and communication technology venturesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record