Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorGrigore, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7756en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17510
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „McDonald’s mārketinga komunikāciju analīze”. Mārketinga komunikācijas ir viens no mārketinga mix elementiem, un tam ir svarīga nozīme attiecību veidošanā ar patērētājiem, tāpēc to veidošanai un uzturēšanai ir jāpievērš pastiprināta uzmanība. Darba mērķis ir McDonald’s veikto mārketinga komunikāciju izpēte (analīze) pasaules un Latvijas mērogā un noteikt mārketinga komunikāciju lomu faktoru kopā, kas ietekmē Latvijas iedzīvotāju uzvedību, izvēloties ātrās ēdināšanas restorānus. Darba apjoms ir 154 lappuses. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām (Mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, McDonald’s mārketinga komunikāciju sistēmas analīze, Pētījums par mārketinga komunikāciju lomu patērētāju lēmumu pieņemšanas procesā), secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga komunikācijas, reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās saskares, personīgā pārdošana, McDonald’s.en_US
dc.description.abstractTheme of this master paper is „McDonald’s marketing communication analyses”. Marketing communications is one of marketing mix elements, and it is very important in relationship making process with consumers, thants why is needed to keep a close watch on marketing communication developing and maintaining. The object of the paper is to look over McDonald’s marketing communications in world and Latvia and to define marketing communications role in group of factors, that affects behaviour of Latvia consumers, when they choose fast food restaurants. The amount of paper is 154 pages. The paper consists of foreword, three chapters (Theoretical aspects of marketing communications, McDonald’s marketing communication system analyses, Research about marketing communication role in consumers decision making process), conclusions, bibliography and annex. Keywords: marketing, marketind communications, advertising, selling stimulation, public relations, personal selling, McDonald’s.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMcDonald’s mārketinga komunikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeMcDonald’s marketing communications analysesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record