Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorBeseris, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:29Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:29Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12574en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18469
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: A/S Swedbank prakses analīze”. Pētījuma problēma ir pretrunīgi vērtētais „Swedbank” zīmola maiņas process. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz sabiedrisko attiecību jēdziena, nozīmes un stratēģijas izpratni, sabiedrisko attiecību komunikācijas procesā izmantoto komunikācijas instrumentu un kanālu aplūkošanu, kā arī zīmola maiņas jēdziena un sabiedrisko attiecību aktualitāšu izpratni zīmola maiņas ietvaros. Darbā izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze, kā arī veikta „Swedbank” zīmola atpazīstamības pētījuma analīze. Pētījuma mērķis ir veikt „Swedbank” sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģijas analīzi un rast izpratni par zīmola maiņas iemesliem. Pētījuma rezultāti liecina, ka „Swedbank” zīmola maiņas ietvaros sabiedrisko attiecību stratēģija ir izvēlēta veiksmīgi un zīmola maiņa notikusi apvienojot „Hansbanka” un „Swedbank” zīmolus, zem viena kopīga zīmola – „Swedbank”. Darbs ir sistematizēts un sastāv no septiņām nodaļām un apakšnodaļām. Teorētiskā daļa ietver četras nodaļas, piektajā nodaļā ir aprakstītas pētniecības metodes, sestā nodaļa ir veltīta „Swedbank” situācijas raksturojumam, savukārt septītā nodaļā tiek analizēti iegūtie dati, kam seko secinājumi un pielikumi. Atslēgvārdi „Swedbank”, sabiedriskās attiecības, zīmola maiņas stratēģijaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: Swedbank prakses analīzeen_US
dc.title.alternativePublic relations communication strategy in rebranding: Analysis of Swedbank caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record