Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums "Baltic taxi" komunikācijā
Автор
Rāts, Mārcis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pencis, Jānis
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums BalticTAXI komunikācijā” tiks pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte. Precīzāk tiks pētīts tas, vai šī komunikācijas veida pielietojums ir izrādījies efektīvs un ir spējis veicināt zīmola atpazīstamību, kā arī lojalitāti esošo un potenciālo patērētāju vidū.
Darba teorētisko daļu veidos piemeklēta teorētiskā bāze, kas saskaņā ar pētījumā iegūtajiem rezultātiem palīdzēs izdarīt analītiskus secinājumus par darbā izvirzīto pētāmo problēmu. Pētījumā tiks izmantotas trīs pētniecības metodes – strukturētā intervija, analītiskā aptauja un kontentanalīze. In the Bachelors paper „Implementation of Integrated Marketing Communications in the case of BalticTAXI” the study is on the effectiveness of integrated marketing communications. More particularly whether the implementation of the particular form of communication has proven effective enough, and has been able to promote brands awareness and loyalty among existing and potential consumers.
Theoretical basis of the bachelors paper will consist of a stricken theoretical material, whom together with the study results, will help come to a analytical conclusions regarding to the research problem. The study will consist of three research methods – structured interview, analytical survey and content analysis.