Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGrīna, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21489en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18527
dc.description.abstractBakalaura darba „Vērtību arhetipu izmantošana vides reklāmu saturā: 2008. - 2011. gada vides reklāmas piemēru analīze” mērķis ir izpētīt vērtību arhetipu izmantošanu vides reklāmu saturā, lai noskaidrotu arhetipu identificējās ar sabiedrību caur vides reklāmu saturu. Bakalaura darba teorētiskā pieeja balstīta uz K. G. Junga bezapziņas koncepta un arhetipu teoriju, kā arī uz M. Markas un K. Pīrsones izstrādāto reklāmas arhetipu sistēmu. Tā pat darbā ir apskatīta arī vides reklāmu teorija. Darba empīrisko daļu veido vides reklāmas piemēru kontentanalīze un strukturētās ekspertu intervijas. Atslēgas vārdi: vides reklāma, arhetipi, bezapziņa, vērtībasen_US
dc.description.abstractThe goal of Bachelor paper „Archetypes of value use in outdoor advertising content: outdoor advertising case studies of 2008 – 2011”is to investigate archetypes of value use in outdoor advertising content to find out identification of archetypes with society through content of outdoor advertising. Bachelor’s paper theoretical approach is based on C. G. Jung’s concept of unconscious and the theory of archetypes, as well as on M. Mark’s and S. Person’s developed system of advertising archetypes. In paper also is discussed theory of outdoor advertising. Empirical part of Bachelor’s paper consist of outdoor advertising content analysis and structured interviews with experts. Key words: outdoor advertising, archetypes, unconscious, valuesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVērtību arhetipu izmantošana vides reklāmu saturā: 2008. - 2011. gada vides reklāmas piemēru analīzeen_US
dc.title.alternativeArchetypes of value use in outdoor advertising content: outdoor advertising case studies of 2008 - 2011en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record