Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorDidrihsone, Lāsmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22032en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18533
dc.description.abstractBakalaura darba “Zīmola “Izklaides “Kanāls 2”” vērtējums jauniešu auditorijā” mērķis ir, noskaidrot, vai jauniešu auditorija ir pamanījusi Izklaides Kanāla LMK zīmola nomaiņu uz jauno zīmolu – Izklaides Kanāls 2, kā arī noskaidrot, kā tiek vērtēts jaunais zīmols. Mērķis sasniegts, izmantojot sekojošas pētniecības metodes – aptaujas metodi, fokusa grupas diskusiju un strukturētās, kā arī daļēji strukturētās intervijas ar kanāla veidotājiem un zīmola jomas speciālistu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Darbam pievienoti septiņi pielikumi. Darba teorētiskais izklāsts veidots, balstoties uz tādiem autoriem, kā D. Makveils (D. McQuail), J. N. Kapferers (J.N. Kapferer), D. Ākers (D. Aaker), V. Olins un citiem. Aplūkota teorija par masu medijiem, televīziju, auditoriju, izmantota teorija par zīmoliem, to maiņas principiem, būtību, tēlu, veidiem, īpašībām. Darba pētījuma rezultāti apstiprina izvirzīto hipotēzi, ka jauniešu auditorija zīmola nomaiņu ir pamanījusi, un jauno zīmolu vērtē pozitīvi. Atslēgvārdi: zīmols, auditorija, televīzijas kanāls, zīmola maiņa, mediji, “Izklaides ”Kanāls 2””en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis “Youth audience's evaluation of the brand “Izklaides “Kanāls 2”” is to ascertain whether the youth audience has noticed the shift of the brand of the “Izklaides Kanāls LMK” to the new one – “Izklaides “Kanāls2”” – or not and to elucidate the evaluation of the new brand. The aim has been reached through the implementation of the following methods: questionnaire, focus group discussion, structured and partially structured interview with the creators of the channel and the brand specialist. The bachelor thesis consists of three parts, namely, theoretical part, methodology and empirical part. Seven appendices are comprised in the bachelor thesis. The theoretical part of the bachelor thesis is based on such authors like D. McQuail, J. N. Kapferer, D. Aaker, V. Olins, etc. The theory concerning mass media, television and audience has been examined, and the theory relating to brands, their shift principles, essence, image, type and characteristics has been used. Due to the research results the hypothesis of the bachelor thesis has been proved to be correct. It states that the youth audience has noticed the shift of the brand, and the new brand of the channel has been evaluated positively. Key words: brand, audience, television channel, shift of the brand, media, “Izklaides Kanāls 2””en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola "Izklaides "Kanāls 2"" vērtējums jauniešu auditorijāen_US
dc.title.alternativeYouth audience's evaluation of the brand "Izklaides "Kanāls 2""en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record