Sociālā tīkla Facebook.com un mikroemuāra vietnes Twitter.com pielietojums telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" sabiedriskajās attiecībās
Author
Kvedaroviča, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma:Sociālā tīkla Facebook.com un mikroemuāra vietnes Twitter.com pielietojums telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" sabiedriskajās attiecībās.
Darbā tiek apskatīta teorija par sabiedriskajām attiecībām un to nozīmi uzņēmumā, kā arī teorija par sociālajiem tīkliem un to nozīmi un lomu sabiedriskajās attiecībās. Metodoloģiskajā daļā tiek skaidrots, kas ir intervija, aptauja un kontenta analīze.
Darba mērķis ir noteikt, kuram no četriem Gruniga un Hanta sabiedrisko attiecību modeļiem atbilst telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuāru rakstīšanas vietnē Twitter.com.
Pētījuma gaitā tika secināts, ka telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" komunikācija pamatā atbilst divvirzienu simetriskajam komunikācijas modelim, tomēr ir saskatāmas arī informējošā komunikācijas modeļa pazīmes.
Atslēgas vārdi:
Sabiedriskās attiecības, sociālie tīkli, kontenta analīze, Twitter.com, Facebook.com Theme of bachelor: The use of social networks Facebook.com and micro-blogging site Twitter.com in telecommunication company "Bite" public relations.
The theory of public relations and its role in a company, as well as the theory of social networks and their role in public relations are examined in this paper. The methodological part explains the terms interview, survey and content analysis.
The objective is to determine, which of the four Grunig and Hunt public relations models comply with telecommunication company"Bite" communication in social network site Facebook.com and micro-blogging site Twitter.com.
During the research a conclusion was made, that the telecommunication company "Bite" communication is broadly consistent with the two-way symmetrical model of communication, except in some cases, when the public information model is also used.
Keywords:
Public relations, social networks, content analysis, Twitter.com, Facebook.com