Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorKvedaroviča, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:42Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23722en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18553
dc.description.abstractBakalaura darba tēma:Sociālā tīkla Facebook.com un mikroemuāra vietnes Twitter.com pielietojums telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" sabiedriskajās attiecībās. Darbā tiek apskatīta teorija par sabiedriskajām attiecībām un to nozīmi uzņēmumā, kā arī teorija par sociālajiem tīkliem un to nozīmi un lomu sabiedriskajās attiecībās. Metodoloģiskajā daļā tiek skaidrots, kas ir intervija, aptauja un kontenta analīze. Darba mērķis ir noteikt, kuram no četriem Gruniga un Hanta sabiedrisko attiecību modeļiem atbilst telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuāru rakstīšanas vietnē Twitter.com. Pētījuma gaitā tika secināts, ka telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" komunikācija pamatā atbilst divvirzienu simetriskajam komunikācijas modelim, tomēr ir saskatāmas arī informējošā komunikācijas modeļa pazīmes. Atslēgas vārdi: Sabiedriskās attiecības, sociālie tīkli, kontenta analīze, Twitter.com, Facebook.comen_US
dc.description.abstractTheme of bachelor: The use of social networks Facebook.com and micro-blogging site Twitter.com in telecommunication company "Bite" public relations. The theory of public relations and its role in a company, as well as the theory of social networks and their role in public relations are examined in this paper. The methodological part explains the terms interview, survey and content analysis. The objective is to determine, which of the four Grunig and Hunt public relations models comply with telecommunication company"Bite" communication in social network site Facebook.com and micro-blogging site Twitter.com. During the research a conclusion was made, that the telecommunication company "Bite" communication is broadly consistent with the two-way symmetrical model of communication, except in some cases, when the public information model is also used. Keywords: Public relations, social networks, content analysis, Twitter.com, Facebook.comen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā tīkla Facebook.com un mikroemuāra vietnes Twitter.com pielietojums telekomunikāciju uzņēmuma "Bite" sabiedriskajās attiecībāsen_US
dc.title.alternativeThe use of social networks Facebook.com and micro-blogging site Twitter.com in telecommunication company "Bite" public relationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige