Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorVempere, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24704en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18563
dc.description.abstractBakalaura darba „Ātro patēriņa kredītu firmu reklāmas: mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze (2012–2013)” mērķis ir noskaidrot mediju un kredītņēmēju attieksmi pret ātro kredītu reklāmām un ātro kredītu nozari. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu veido teorijas par patērētāju sabiedrību, patērētāju un reklāmu tirgus ekonomikā, masu komunikācijā un patērētāju sabiedrībā. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi interviju, kvantitatīvo pētniecības metodi anketēšanu un kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda patēriņa kredītu nozares un nebanku finanšu sektora raksturojums, mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz pētniecisko jautājumu. Atslēgas vārdi: patērētāju sabiedrība, ātrie kredīti, reklāma, attieksme.en_US
dc.description.abstractThe main objective of Bachelor’s thesis „Advertisements of fast consumer credit companies: analysis of media and borrowers attitudes (2012–2013)” is to find out media and borrowers attitude toward advertisements of the fast consumer credits, and fast credit sector. Bachelor thesis consists of theoretical literature summary, used metodology and summary of research results. The theoretical part include theories of consumer society, consumer and advertising in market economy, mass communication and consumer society. Methodological part include theoretical summary of qualitative research method semi – structured interview, quantitative research method questionnaire and content analysis. Empirical part consist of description of consumer credit sector and non-bank financial sector, analysis of media and borrowers attitude. On the basis of the results, answer to the research question has been obtained. Key words: consumer society, fast loans, advertising, attitude.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleĀtro patēriņa kredītu firmu reklāmas: mediju un kredītņēmēju attieksmes analīze (2012–2013)en_US
dc.title.alternativeAdvertisements of fast consumer credit companies: analysis of media and borrowers attitudes (2012–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record