• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta sociālie tīkli draugiem.lv, mammam/tetiem.lv un twitter.com kā reklāmas nesēji Latvijā (2009.gads)

Thumbnail
View/Open
309-27910-Vismane_Inese_iv06192.pdf (3.829Mb)
Author
Vismane, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir „Interneta sociālie tīkli draugiem.lv, mammam/tetiem.lv un twitter.com kā reklāmas nesēji Latvijā (2009.gads)”. Darba mērķis ir izpētīt Latvijas interneta sociālo tīklu vidi kā potenciāli augošu un reklāmai piemērotu, kā arī izpētīt pamanāmākos reklāmas gadījumus šajos portālos. Teorijas daļā tiek apskatīta Web 2.0 ēra, interneta reklāmas un sociālo mediju mārketinga īpatnības, sociālo tīklu fenomens un teorijas, Latvijas reklāmas tirgus un auditorija, kā arī sociālo tīklu draugiem.lv, mammam/tetiem.lv, twitter.com vēsture, īpatnības, auditorijas un reklāmas iespējas tajos. Empīrijas daļā tiek atspoguļoti veikto pētījumu rezultāti – aptaujas iezīmētie interneta, sociālo tīklu un reklāmas lietošanas paradumi, ekspertu vērtējums par Latvijas sociālo tīklu kā reklāmas nesēju potenciālu, kā arī reklāmas gadījumu analīze un reklāmas īpatnības pētāmajos sociālajos portālos. Atslēgvārdi: internets, reklāma, sociālie tīkli, sociālo mediju mārketings, Web 2.0, IMC
 
The title of paper is „Social internet networks draugiem.lv, mammam/tetiem.lv and twitter.com as advertising channels in Latvia (year 2009)”. The aim of the work is to investigate the social networks in Latvia as a potentially growing environment for advertising. The chapter of theory deals with Web 2.0 era, traits of internet advertisement, marketing of social media, phenomena and theories of social networks, advertising markets and their audience in Latvia and history, traits, audience and advertising possibilities of social networks draugiem.lv, mammam/tetiem.lv, twitter.com. The empirical chapter shows the investigation results about habits of internet, social network and advertising audience based on the poll, the opinion of media experts about advertising potential of social networks in Latvia and analysis of advertisement trends and cases in the social networks. Key words: internet, advertising, social networks, social media marketing, Web 2.0, IMC
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18595
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV