Show simple item record

dc.contributor.advisorMūze, Baibaen_US
dc.contributor.authorTamsone, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:50Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29305en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18611
dc.description.abstractMaģistra darba „Korespondences dokumentu aprites process valsts pārvaldes iestādē Latvijā – Valsts ieņēmumu dienestā” pētījuma mērķis – novērtēt VID dokumentu pārvaldības sistēmas atbilstību ārējās normatīvās vides prasībām, identificēt trūkumus iestādes korespondences dokumentu aprites procesā un sniegt priekšlikumus to novēršanai, lai paaugstinātu procesa efektivitāti. Balstoties uz normatīvās vides atbilstības novērtējuma analīzes un korespondences aprites procesa analīzes rezultātiem, ir pierādīta maģistra darbā izvirzītā hipotēze, ka VID korespondences aprites sistēma atbilst spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, taču korespondences aprites process nav efektīvs. Pamatojoties uz teorētiskām atziņām par efektīvu sistēmas pārvaldību, autore izvirza jaunu hipotēzi, ka novērst esošos darba organizācijas trūkumus un būtiski uzlabot procesa rezultatīvos rādītājus iespējams, ieviešot centralizētu VID korespondences aprites procesa pārvaldības modeli. Atslēgvārdi: korespondences aprites process, dokumentu pārvaldības sistēma, procesa efektivitāte, Valsts ieņēmumu dienests.en_US
dc.description.abstractThe aim master's thesis „Process of correspondence records at the public institution of Latvia - State Revenue Service” research is to comply State Revenue Service document management system with the requirements of the regulatory environment, identify insufficiencies in authority's correspondence records process and to make proposals in address to increase the efficiency of the process. On the basis of results for process conformity assessment analysis to the regulatory environment and process analysis are approved the hypothesis of the master's thesis that State Revenue Service’s process of correspondence records complies with applicable laws and regulations, but the process management is not effective. On the basis of the theoretical aspects for effective system and process management, the author agrees to a new hypothesis that prevent the existing insufficiencies, and substantially improve process performance indicators may, the introduction of a centralised management model to process of correspondence records. Keywords: process of correspondence records, document management system, the effectiveness of the process, State Revenue Service.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleKorespondences dokumentu aprites process valsts pārvaldes iestādē Latvijā - Valsts ieņēmumu dienestāen_US
dc.title.alternativeProcess of correspondence records at the public institution of Latvia - State Revenue Serviceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record