• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba "City Fitness" piemēra analīze

Thumbnail
Открыть
309-29877-Gricenko_Laura_lg10054.pdf (1.170Mb)
Автор
Gricenko, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba ”City Fitness” piemēra analīze.” Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi , priekšlikumi, pielikumi. Darba pētnieciskais jautājums bija izanalizēt kā pakalpojuma zīmols „City Fitness” komunicē ar patērētājiem un veicina to lojalitāti. Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par zīmolu, lojalitāti, mārketingu, sociālo mediju nozīmi mārketingā, klientu uzvedību ietekmējošajiem faktoriem. Pētījuma realizēšanai tika pielietota daļēji strukturētā intervija un anketēšana. Empīriskajā daļā apkopota informācija par uzņēmuma darbību, veikta intervija ar „CF” pārstāvi Ēriku Nadziņu, veikta aptauja „City Fitness” klientiem. Atslēgas vārdi : lojalitāte, City Fitness, fitnesa klubs, klientu lojalitāte, zīmols, mārketings
 
The theme of this bachelor paper is „Customer loyality criteria. ”City Fitness” club example analysis.” Work consist of an introduction, theoretical , methodological,empirical part, conclusions, proposals, attachments. The question of the research was analyze the service mark "City Fitness" communicates with consumers and promote their loyality. Theoretical part consists of the theory of brand, loyality ,marketing, social media, customer behavior in the market. Within this paper used interview with a company representative and there are made a survey for clients. The empirical part includes information about the company „City Fitness” and it’s activities. There are made an interview with the „CF” representative and carried survey for „CF” clients. Keywords: loyalty, City Fitness, a fitness club, customer loyalty, brand, marketing
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18615
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV