Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorValainis, Jurģisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:51Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:51Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29916en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18616
dc.description.abstractBakalaura darba „Vecāko paaudžu mediju lietotprasme un lietošanas paradumi: Cēsu un Jelgavas gadījums” mērķis ir noskaidrot, kāda mediju auditorija ir vecāko paaudžu cilvēki, kā arī apzināt viņu mediju lietošanas vajadzības un paradumus, parādoties jaunam mediju formātam. Darba teorētiskā daļa ir balstīta uz mediju lietotprasmes un mediju lietojuma apmierinājuma teorijām. Atsevišķi tiek skatīts mediju konverģences jēdziens un raksturota vecāko cilvēku paaudze. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā tiek izmantotas divas pētniecības metodes: 1) Aptauja ar kuras palīdzību darba autors noskaidro reālo mediju lietošanas situāciju vecāko paaudžu vidū; 2) daļēji strukturētās intervijas ar mediju nozares pārstāvjiem un vecāko paaudžu cilvēkiem, kas tiks izmantotas, lai autors izdarītu secinājumus par bakalaura darbu. Atslēgvārdi: paaudze, tradicionālie mediji, jaunie mediji, internets, lietotprasme, auditorija, vajadzības, paradumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper „Media literacy and media use of seniour citizens: Cesis and Jelgava case studies” is to find out the peculiarities of Senior Citizens as media target audience and to identify their needs and habits of usage in the situation of changing format of the media. The theory of the Paper is based on the Uses and gratifications and media literacy theory. The concept of media convergence is viewed seperately and also senior citizens are described asunder. In the research phase of the Paper three methods have been used: 1) Questionnaire, with the help of which the author establishes the actual situation in the usage of the media among the senior citizens; 2) semi-structured interviews with the representatives from the media branch sector; 3) semi-structured interviews with senior citizens. Key words: generation, traditional media, new media, internet, literacy, audience, needs, habits.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVecāko paaudžu mediju lietotprasme un lietošanas paradumi: Cēsu un Jelgavas gadījumsen_US
dc.title.alternativeMedia literacy and media use of seniour citizens: Cesis and Jelgava case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige