Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBuholcs, Jānisen_US
dc.contributor.authorSeļicka, Žannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:52Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:52Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30542en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18623
dc.description.abstractKomunikācijas zinātnes bakalaura studiju programmas studentes Žannas Seļickas bakalaura darba „Korporatīvo interneta žurnālu lietojums Latvijā: pašreizēja situācija un attīstības iespējas” mērķis ir noskaidrot (1) uzņēmēju izpratni par šī veida žurnāliem un to potenciālu uzņēmuma komunikācijas sistēmā un (2) Latvijas sabiedrisko attiecību speciālistu izpratni par korporatīviem interneta žurnāliem un to attīstības iespējām Latvijā, kā arī (3) uzzināt, kāpēc Latvijas uzņēmēju vidū šī veida žurnāls nav guvis tikpat lielu popularitāti kā Eiropas valstīs, kā arī attīstības iespējas Latvijā. Darba teorētiskais pamatojums ir komunikāciju zinātņu profesora Jana van Daika, socioloģijas profesora Manuela Castella, Dž. Gruniga un Dž. Vraita darbi. Darbā tiek apskatīti un analizēti tādi pētījumam svarīgie jēdzieni kā „informācijas sabiedrība” un „tīkla sabiedrība”, kā arī „korporatīvais interneta žurnāls”. Lai sasniegtu darba mērķi tika veiktas anketēšanas ar Latvijas uzņēmējiem, kuriem ir mājas lapa, tika veiktas dziļas intervijas ar Latvijas vadošo sabiedrisko attiecību kompāniju sabiedrisko attiecību speciālistiem par iegūtiem un apkoptiem no Latvijas uzņēmējiem anketēšanas rezultātiem, kā arī tika veiktas dziļas intervijas ar uzņēmējiem, kuriem ir korporatīvais interneta žurnāls.en_US
dc.description.abstractThe aim of current work „The use of corporate weblog in Latvia: current situation and ways of develpoment ”, which auhtor is Zhanna Selicka is to clear up (1) businessmen’ understanding of this kind of journals and its potential in communication system of a company and (2) Latvian PR specialists’ understanding of corporate weblogs and its ways of developement in Latvia, more than that, (3) to study the reasons, which make this kind of journals not as poplar as they are in Europe and also possibilities of its development in Latvia. The theoretical base of the current study are the works of J.van Dijk, professors of communications studies, M.Castell’s, the professors of sociology, J.Grunig’s and J.Varit’s. It is In this work were looked and analyzed such important points of resaerch as „information society”, „network society” and also „corporate weblog”. To achieve aims was made a questionary with Latvian businessmen, which owe corporate websites, also were taken deep interviews with leading Latvian PR specialists, besides, were taken deep interviews with businessmen, who owe corporate weblogs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvo interneta žurnālu lietojums Latvijā: pašreizējā situācija un attīstības iespējasen_US
dc.title.alternativeUsage of Corporative Blogs in Latvia: Current Situation and Possible Future Developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige