Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGrauziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32314en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18636
dc.description.abstractŠī pētnieciskā darba tēma ir „Dzimtes atspoguļojums žurnālu "Cosmopolitan" un "FHM" 2009. un 2010. gada izdevumu reklāmās”. Darba teorētiskais pamatojums balstās uz Roberta Konnela (Robert Connell) un Ērvinga Gofmana (Erving Goffman) teorētiskās bāzes. Darba mērķis ir dziļāk izpētīt dzimtes, to līdzības un atšķirības, kā arī, kā katra no dzimtēm tiek atspoguļota reklāmā. Darbs strukturēts trīs daļās. Pirmā no tām ir teorijas izklāsts, kurā apskatīti dažādi dzimtes aspekti un to pielietojums reklāmā. Otrā daļa ir empīriskais pētījums, kurā, kā pētījuma metodes tiek pielietotas kontentanalīze un anketēšana. Trešā daļa sastāv no pētījuma gaitā izdarītajiem secinājumiem un rezultātiem. Atslēgas vārdi: Dzimte, dzimte reklāmā, Cosmopolitan, FHMen_US
dc.description.abstractThe theme of this research is „Gender representations in printed advertisements. Analysis of "Cosmopolitan" and "FHM" magazines 2009-2010” Research is based on theories of Robert Connell and Erving Goffman. This research aims to take a deeper look at gender, and how each of genders is represented in advertising. The paper is structured in three parts. The first is theory, which is a closer look at different aspects of gender and how these elements are represented in advertisements. The second part is an empirical study, using content analysis and survey, as a research methods. The third part consists of results and conclusions. Keywords: gender, gender in advertising, Cosmopolitan, FHMen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDzimtes atspoguļojums žurnālu "Cosmopolitan" un "FHM" 2009. un 2010. gada izdevumu reklāmāsen_US
dc.title.alternativeGender representations in printed advertisements. Analysis of "Cosmopolitan" and "FHM" magazines 2009-2010en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию