Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorSporihina, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:54Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32635en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18640
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Skaistumkopšanas līdzekļu reklāma sieviešu žurnālos; mērķauditorijas uztveres atkarība no personisko konstruktu sistēmas”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķirības personisko konstruktu sistēmās ietekmē matu kosmētikas reklāmas uztveri un balstoties uz iegūto informāciju, izstrādāt secinājumus par optimālo reklāmas stratēģiju un reklāmas vēstījuma saturu, lai tas vienlīdz labi uzrunātu patērētājas ar atšķirīgām konstruktu sistēmām. Bakalaura darbs sastāv no 4 (četrām) nodaļām. Tiek aplūkoti tādi teorētiskie jēdzieni, kā reklāma, reklāmas efektivitāte, reklāmas paņēmieni un modeļi, kā arī sniegts detalizēts Džordža Kellija personisko konstruktu teorijas izklāsts. Izmantotās pētniecības metodes – kontentanalīze un anketēšana. Atslēgas vārdi: reklāma, reklāmas uztvere, reklāmas paņēmieni, efektu hierarhija, AIDA, personisko konstruktu teorija, skaistumkopšanas līdzekļu reklāmaen_US
dc.description.abstractThe thesis of the bachelor’s work is „Cosmetics advertising in women’s magazines: target audience’s perception dependence on its personal construct systems”. The aim of the work is to investigate whether the differences in people’s personal construct systems may rise different perception of ads and on the basis of this research to choose the most appropriate advertising formula for hair cosmetics ads in women’s magazines so that the ads succesfully communicate to people with different construct systems. Key words: advertising, advertising perception, advertising techniques, hierarchy of effects, AIDA, personal construct theory, cosmetics advertisingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSkaistumkopšanas līdzekļu reklāma sieviešu žurnālos: mērķauditorijas uztveres atkarība no personisko konstruktu sistēmasen_US
dc.title.alternativeCosmetics advertising in women’s magazines: target audience’s perception dependence on its personal construct systemsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige