Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorZavjalova, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34148en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18657
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Zīmolu vizuālās identitātes komunikācijas efektivitāte: 2012. gada Latvijas Mīlētāko zīmolu Top 50". Pētījuma problēma ir tā, ka vizuālā identitāte ir viens no būtiskākajiem zīmola atpazīstamības un vērtības veidotājiem. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik mūsdienās mīlētākajiem zīmoliem ir izteiksmīga vizuālā identitāte, tādējādi spriežot par komunikācijas efektivitāti. Tiek izvirzīts arī pētījuma apakšmērķis – noskaidrot, vai vizuālās identitātes elementi raisa asociācijas un veido zīmola atpazīstamību. Darba teorētisko daļu veido teorija par zīmolu, tā funkucijām, zīmolvedību, komunikācijas efektivitāti, kā arī nodaļa par zīmola identitāti. Metodoloģijas daļā tiek aprakstītas izvēlētās pētniecības metodes – aptauja un fokusgrupas diskusija. Atslēgvārdi: zīmols, vizuālā identitāte, zīmola komunikācija, "Mīlētāko zīmolu tops"en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is "The effectiveness of visual brand identity communication: Top 50 most loved Latvian brands (2012)". The research problem is that the visual identity is one of the most significant brand recognition and value creators. The aim of the reseach is to reveal how expressive is the visual identity of the most loved brands, thus evaluating the effectiveness of communication. The reserach sub-aim is to investigate if the elements of the visual identity cause associations and foster brand awareness. The theoretical part is formed by theories regarding brand, its functions, brand management, the effectiveness of communication, and brand identity. In the methodological part the selected research methods – questionnaire and focus group discussion – are described. Key words:brand, visual identity, brand communication, "Most Loved Latvian Brands"en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmolu vizuālās identitātes komunikācijas efektivitāte: 2012. gada Latvijas Mīlētāko zīmolu Top 50en_US
dc.title.alternativeThe effectiveness of visual brand identity communication: Top 50 most loved Latvian brands (2012)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record