Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorMickēvičs, Rihardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34185en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18658
dc.description.abstractBakalaura darbā „"LinkedIn" loma Latvijas studentu sociālo mediju lietošanas paradumos” aplūkots mērķa grupas kopējās interneta un sociālo mediju patēriņa tendences, komunikācijas rīku lietojums, vietnes „LinkedIn” loma Latvijas studentu sociālo mediju lietošanas aspektā un sava personīgā sociālā zīmola apzināšanās. Darbs balstīts uz četrām galvenajām daļām – teorētisko, metodoloģisko, empīrisko un rezultātu. Pamatojoties uz pieejamo teorētisko bāzi saistībā ar attiecīgo tēmu, tika veikta fokusa grupas diskusija, kontentanalīze, anketēšana. Rezultāti sniedz padziļinātu ieskatu Latvijas studentu interneta un sociālo mediju lietošanas ikdienas norisēs, komunikācijas rīku izmantošanā un demonstrē vietnes „LinkedIn” lomu Latvijas studentu sociālo mediju lietojumā. „LinkedIn” lietojums Latvijas studentu vidū akcentē iespējamās attīstības tendences un patēriņa pieauguma iespējas. Atslēgas vārdi: sociālie mediji, komunikācijas rīki, studenti, interneta lietošanas paradumi, „LinkedIn”en_US
dc.description.abstractThis Bachelor thesis „The role of "LinkedIn" in Latvian students’ habits of social media usage” contains a research of the target group’s tendencies of an internet and social media consumption, communication tools, the role of „LinkedIn” in Latvian students’ habits of social media usage and the awareness of their personal social brand. The Bachelor thesis consists of four main parts – theoretical, methodological, empirical and results. Based on the theoretical assets about the certain issue, focus group discussion, content analyse and survey have been accomplished and analysed. The results provides deepened knowledge and outlines the usage of internet and social media, communication tools and social media „LinkedIn”. The usage of “LinkedIn” web site between Latvian students emphasizes potential development tendencies and the opportunities for the increase of the consumption. Keywords: social media, communication tools, students, habits of internet consumption, „LinkedIn”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"LinkedIn" loma Latvijas studentu sociālo mediju lietošanas paradumosen_US
dc.title.alternativeThe role of "LinkedIn" in Latvian students’ habits of social media usageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record