• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāma televīzijas veikalos: vēstījumi un motivācijas metodes

Thumbnail
View/Open
309-36719-Rostoka_Agnese_Komu030100.pdf (860.5Kb)
Author
Rostoka, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Reklāma televīzijas veikalos: vēstījumi un motivācijas metodes”. Darbā tiek apskatītas dažādas motivācijas metodes un to pielietojums tiešās atbildes reakcijas video reklāmās. Darbs tiek balstīts uz tādu mārketinga speciālistu atzinumiem kā Edvards Naš (Edward Nash), Frenks Jefkins (Frank Jefkins), Deivids Ogilvijs (David Ogilvy), Eiprila Dunkana (Apryl Duncan). Pētījums tiek veikts izmantojot kvalitatīvās pētniecības metodes. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas motivācijas metodes tiek izmantotas SIA „Studio Moderna Latvia” zīmolu video reklāmās, un kā šīs metodes panāk tūlītēju atbildes reakciju. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka minēto zīmolu reklāmas satur neierasti lielu motivācijas metožu skaitu, un visas pielietotās motivācijas metodes ir vienlīdz svarīgas. Darbs sastāv no divām daļās. Pirmajā daļā tiek apskatītas dažādas teorētiskās pieejas. Otrajā tiek veikts praktisks pētījums un tajā iegūto datu apkopošana un analīze.
 
The theme of the bachelor work is „Advertising in TV shops: messages and motivation methods”. The work examines different motivation methods and their usage in direct response commercials. Work is based on such marketing specialist theories as John R. Miglautsch, Edward Nash, Frank Jefkins, David Ogilvy, Apryl Duncan. Exploration is made using several qualitative research methods. The aim of research is to ascertain what motivation methods are used in commercials of “Studio Moderna Latvia”, and how these methods develop immediate reaction from viewer. The results of research show that commercials of these brands contain unusual big amount of motivation methods, and each of these methods is very important. The work consists of two parts, and each of these parts consists of several chapters. First part consist of different authors theories. Second part is practical research and collecting and analysing of findings.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18675
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV