Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorRostoka, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:59Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36719en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18675
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reklāma televīzijas veikalos: vēstījumi un motivācijas metodes”. Darbā tiek apskatītas dažādas motivācijas metodes un to pielietojums tiešās atbildes reakcijas video reklāmās. Darbs tiek balstīts uz tādu mārketinga speciālistu atzinumiem kā Edvards Naš (Edward Nash), Frenks Jefkins (Frank Jefkins), Deivids Ogilvijs (David Ogilvy), Eiprila Dunkana (Apryl Duncan). Pētījums tiek veikts izmantojot kvalitatīvās pētniecības metodes. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādas motivācijas metodes tiek izmantotas SIA „Studio Moderna Latvia” zīmolu video reklāmās, un kā šīs metodes panāk tūlītēju atbildes reakciju. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka minēto zīmolu reklāmas satur neierasti lielu motivācijas metožu skaitu, un visas pielietotās motivācijas metodes ir vienlīdz svarīgas. Darbs sastāv no divām daļās. Pirmajā daļā tiek apskatītas dažādas teorētiskās pieejas. Otrajā tiek veikts praktisks pētījums un tajā iegūto datu apkopošana un analīze.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor work is „Advertising in TV shops: messages and motivation methods”. The work examines different motivation methods and their usage in direct response commercials. Work is based on such marketing specialist theories as John R. Miglautsch, Edward Nash, Frank Jefkins, David Ogilvy, Apryl Duncan. Exploration is made using several qualitative research methods. The aim of research is to ascertain what motivation methods are used in commercials of “Studio Moderna Latvia”, and how these methods develop immediate reaction from viewer. The results of research show that commercials of these brands contain unusual big amount of motivation methods, and each of these methods is very important. The work consists of two parts, and each of these parts consists of several chapters. First part consist of different authors theories. Second part is practical research and collecting and analysing of findings.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāma televīzijas veikalos: vēstījumi un motivācijas metodesen_US
dc.title.alternativeAdvertising in TV shops: messages and motivation methodesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record