Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorBērziņa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:00Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37340en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18685
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas kontekstā, kas arī ir darba mērķis. Darbā apskatīta teorija par zīmolu, tā reputāciju, uzvedības stratēģiju veidojošajiem faktoriem, aprakstīta pati kampaņa un secināts, vai tas ir partizānu mārketings vai integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī veikts pētījums, kas sastāvēja no interneta komentāru kontentanalīzes, aptaujas un fokusgrupu diskusijām. Rezultātā tika secināts pirmajā brīdī kampaņa vērtēta negatīvi, taču Tele2 lietotāji šo kampaņu tiecas novērtēt atzinīgāk kā bijušie Tele2 klienti. Turklāt šī kampaņa nav ietekmējusi Tele2 lietotāju attieksmi pret Tele2 kā zīmolu vai rīcību. Kopumā auditorijai ir pozitīva attieksme pret šāda veida kampaņām.en_US
dc.description.abstractThe title of work is „Marketing campaign „Meteorite in Mazsalaca: Tele2 clients’ behaviour strategy”. The research was made to clarify Tele2 clients’ attitude to Tele2 as a brand and their behaviour in context of this campaign. That is the main aim of this work. The theory was summarized about brand, brand reputation, guerrilla marketing, integrated marketing communications and consumers’ behaviour strategy, also the prescribed campaign was analyzed. The research consisted of content analysis of internet comments, survey and focus groups discussion. After doing research and comparing the results, the conclusion is that at first this campaign got negative rating, but Tele2 clients’ are tended to rate this campaign more positive than ex-clients‘. This campaign has no influence to Tele2 clients’ opinion about Tele2 as a brand. In general, audience has positive attitude to similar campaigns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģijaen_US
dc.title.alternativeMarketing campaign "Meteorīts" in Mazsalaca: Tele2 clients' behaviour strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record