Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorBite, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38928en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18702
dc.description.abstractŠajā darbā pētīts viens no datora un interneta ietekmes aspektiem uz uztveres procesiem: iespējamā ietekme uz cilvēka uztveri jeb precīzāk – atmiņu. Patlaban mediju lietotāji var izvēlēties divus dažādus vai pat vairākus kanālus medija uztveršanai. Darba mērķis ir izpētīt, vai iegaumēšanas līmenis atšķiras, ja cilvēks to uztver tradicionālā kanālā (šajā gadījumā – drukātā formātā), vai arī konverģentā kanālā (šajā gadījumā – datora ekrānā tiešsaistē lasot medija PDF versiju). Teorētiskajā daļā apkopoti iepriekš veiktie pētījumi šajā jomā, kā arī teorētiskais mediju konverģences rāmējums. Metodoloģiskā daļa apraksta eksperimentālā pētījuma izstrādi skolēnu iegaumēšanas līmeņa pārbaudei. Empīriskā daļa apkopo pētījuma norisi un rezultātus. Secinājumu daļā apspoguļots pētījuma rezultātu un metodoloģijas pielietojuma vērtējums.en_US
dc.description.abstractThe author of this paper investigates whether there exists any difference between the levels of remembering comparing the information that has been obtained via a traditional media channel (in this case – printed on paper) and a convergent media channel (in this case – the PDF version on the computer screen). The review of prior researches carried out in this field and the theoretical framing of media convergence are included in the theoretical chapter of this paper. The work on experimental methodology for measuring the remembering levels of high school students is included in the methodological chapter. The empirical section and conclusions consist of the description of the procedure of the experimental research, and the description and evaluation of results and the usage of methodology.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAtšķirības iegaumēšanas līmenī, lasot tekstu datora ekrānā vai drukātā formātā. Eksperimentāls skolēnu lasīšanas paradumu pētījumsen_US
dc.title.alternativeThe Difference in the Level of Remembering Depending on the Format of the Text (On Screen vs. Printed). Experimental Research of Reading Habits of High School Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record