• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

B2B mārketinga komunikācija sociālajos medijos: biznesa inkubatora Creative Andrejsala facebook.com komunikācijas piemēra analīze

Thumbnail
View/Open
309-39132-Sverna_Elina_es10161.pdf (1.880Mb)
Author
Šverna, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „B2B mārketinga komunikācija sociālajos medijos: biznesa inkubatora Creative Andrejsala facebook.com komunikācijas piemēra analīze” mērķis ir analizēt Creative Andrejsala B2B komunikāciju sociālajā tīklā facebook.com un izvērtēt tās nozīmību uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par mārketinga komunikāciju un bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikāciju. Darba empīriskajā daļā tiek veiktas gadījuma studijas. Pētījums ietver sekundāro datu analīzi, kvalitatīvo kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka biznesa inkubatoram Crative Andrejsala nav izstrādāta komunikācijas stratēģija un tā komunikācija facebook.com lapā neveicina auditorijas atgrizenisko saiti. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, B2B, sociālie tīkli, Creative Andrejsala, gadījuma studijas.
 
The main goal of the Bachelor thesis „B2B marketing communications in social media: the case studies of business incubator Creative Andrejsala communications in facebook.com” is to analyse the Creative Andrejsala B2B communications in social networking site facebook.com and evaluate its significance in companies aim achievements. Theoretical part describe the theoretical concept of the marketing communications and business to business (B2B) marketing communications. In the Bachelor thesis empirical part has been performed case study. The research includes an analysis of the secondary data, interview, qualitative content analysis and a survey. The most important results obtained after the research was that there is not developed communication strategy for the business incubator Creative Andrejsala and its communication in facebook.com page does not encourage audience feedback. Key words: marketing communications, B2B, social networking, Creative Andrejsala, case studies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18706
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV