Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorŠverna, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39132en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18706
dc.description.abstractBakalaura darba „B2B mārketinga komunikācija sociālajos medijos: biznesa inkubatora Creative Andrejsala facebook.com komunikācijas piemēra analīze” mērķis ir analizēt Creative Andrejsala B2B komunikāciju sociālajā tīklā facebook.com un izvērtēt tās nozīmību uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par mārketinga komunikāciju un bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikāciju. Darba empīriskajā daļā tiek veiktas gadījuma studijas. Pētījums ietver sekundāro datu analīzi, kvalitatīvo kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka biznesa inkubatoram Crative Andrejsala nav izstrādāta komunikācijas stratēģija un tā komunikācija facebook.com lapā neveicina auditorijas atgrizenisko saiti. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, B2B, sociālie tīkli, Creative Andrejsala, gadījuma studijas.en_US
dc.description.abstractThe main goal of the Bachelor thesis „B2B marketing communications in social media: the case studies of business incubator Creative Andrejsala communications in facebook.com” is to analyse the Creative Andrejsala B2B communications in social networking site facebook.com and evaluate its significance in companies aim achievements. Theoretical part describe the theoretical concept of the marketing communications and business to business (B2B) marketing communications. In the Bachelor thesis empirical part has been performed case study. The research includes an analysis of the secondary data, interview, qualitative content analysis and a survey. The most important results obtained after the research was that there is not developed communication strategy for the business incubator Creative Andrejsala and its communication in facebook.com page does not encourage audience feedback. Key words: marketing communications, B2B, social networking, Creative Andrejsala, case studies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleB2B mārketinga komunikācija sociālajos medijos: biznesa inkubatora Creative Andrejsala facebook.com komunikācijas piemēra analīzeen_US
dc.title.alternativeB2B marketing communications in social media: the case studies of business incubator Creative Andrejsala communications in facebook.comen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record