dc.contributor.advisor | Bērziņa, Liene | en_US |
dc.contributor.author | Frišmane, Gundega | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:10:03Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:10:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 40616 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18716 | |
dc.description.abstract | Darbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādi IMK instrumenti tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola „Rīgas Krēslu Fabrika” pieprasījumu tirgū, kā arī šī zīmola atpazīstamību Latvijā, un kā šīs uzņēmuma veiktās mārketinga aktivitātes sasniedz savu mērķauditoriju.
Darbā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Par kvalitatīvo pētniecības metodi izvēlēts veikt daļēji strukturēto interviju ar „Rīgas Krēslu Fabrika” līdzīpašnieku, dizaineri un atbildīgo par mārketinga jautājumiem, kā arī fokusa grupas intervijas ar uzņēmuma mērķauditoriju. Par kvantitatīvo pētniecības metodi izvēlētā anketēšanas metode izmantota, lai noskaidrotu mērķauditorijas viedokli saistībā ar zīmolu „Rīgas Krēslu Fabrika”.
Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, komunikācija, zīmols, atpazīstamība, „Rīgas Krēslu Fabrika”. | en_US |
dc.description.abstract | The work consists of an introduction, three sections, conclusions and proposals.
The study aims to find out what communication tools of the integrated marketing are used to promote the demand of the brand „Rīgas Krēslu Fabrika” in the market as well as the brand recognition in Latvia, and how the company’s marketing efforts reach their targeted audience.
Qualitative and quantitative research methods are used in this work. For the qualitative research method a semi-structured interview with the co-owner, designer and marketing specialist of „Rīgas Krēslu Fabrika” and focus group interview was chosen. As for the quantitative research method a survey method was used to determine the target audience’s view regarding the brand name „Rīgas Krēslu Fabrika”. Also the theory and definitions about the brand, its creation, recognition and visual appearance are.
Keywords: integrated marketing communication, communication, brand, recognition, „Rīgas Krēslu Fabrika”. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Integrētā mārketinga komunikācija un tās pielietošana zīmola "Rīgas Krēslu Fabrika" virzīšanā | en_US |
dc.title.alternative | Integrated marketing communication and its use for the promotion of the brand "Rīgas Krēslu Fabrika" | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |