Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorFrišmane, Gundegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:03Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:03Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40616en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18716
dc.description.abstractDarbs sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pētījuma mērķis ir noskaidrot kādi IMK instrumenti tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola „Rīgas Krēslu Fabrika” pieprasījumu tirgū, kā arī šī zīmola atpazīstamību Latvijā, un kā šīs uzņēmuma veiktās mārketinga aktivitātes sasniedz savu mērķauditoriju. Darbā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Par kvalitatīvo pētniecības metodi izvēlēts veikt daļēji strukturēto interviju ar „Rīgas Krēslu Fabrika” līdzīpašnieku, dizaineri un atbildīgo par mārketinga jautājumiem, kā arī fokusa grupas intervijas ar uzņēmuma mērķauditoriju. Par kvantitatīvo pētniecības metodi izvēlētā anketēšanas metode izmantota, lai noskaidrotu mērķauditorijas viedokli saistībā ar zīmolu „Rīgas Krēslu Fabrika”. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, komunikācija, zīmols, atpazīstamība, „Rīgas Krēslu Fabrika”.en_US
dc.description.abstractThe work consists of an introduction, three sections, conclusions and proposals. The study aims to find out what communication tools of the integrated marketing are used to promote the demand of the brand „Rīgas Krēslu Fabrika” in the market as well as the brand recognition in Latvia, and how the company’s marketing efforts reach their targeted audience. Qualitative and quantitative research methods are used in this work. For the qualitative research method a semi-structured interview with the co-owner, designer and marketing specialist of „Rīgas Krēslu Fabrika” and focus group interview was chosen. As for the quantitative research method a survey method was used to determine the target audience’s view regarding the brand name „Rīgas Krēslu Fabrika”. Also the theory and definitions about the brand, its creation, recognition and visual appearance are. Keywords: integrated marketing communication, communication, brand, recognition, „Rīgas Krēslu Fabrika”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija un tās pielietošana zīmola "Rīgas Krēslu Fabrika" virzīšanāen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication and its use for the promotion of the brand "Rīgas Krēslu Fabrika"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record