Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Gunaen_US
dc.contributor.authorNoskovs, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:07Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43620en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18744
dc.description.abstractMūsdienās televīzija tiek lietota dažādās tehnoloģiskās platformās. Atšķirīgie digitālās kompetences līmeņi var veidot atšķirīgu lietojumu dažādās vecuma grupās un, iespējams, tas palielina digitālās plaisas risku sabiedrībā. Bakalaura darba „Televīzijas auditorija mediju konverģences kontekstā: televīzijas lietojuma analīze dažādās vecuma grupās Latvijā” mērķis ir noskaidrot, vai pastāv atšķirības TV lietojumā dažādās vecuma grupās Latvijā dažādās tehnoloģiskajās platformās, par uzdevumiem izvirzot problēmas izpēti, empīrisko izpēti un rezultātu apkopošanu. Tiek ietverta teorija par televīziju, auditoriju, lietojumiem un apmierinājumiem un digitālo plaisu. Metodoloģija ietver sekundāro datu analīzi un dziļo interviju veikšanu. Rezultāti ļāva identificēt atšķirīgus televīzijas lietojuma modeļus dažādās vecuma grupās konverģences kontekstā. Atslēgas vārdi: tradicionālā televīzija, tiešsaistes televīzija, auditorija, lietojums, vecums, digitālā plaisaen_US
dc.description.abstractNowadays television is being used on various platforms. Different levels of digital competence can cause different use among various age groups, and can increase probability of digital divide risk in society. Objective of bachelor thesis “Television audience in the context of media convergence: analysis of television use among different age groups in Latvia” is to find out, whether there are differences of TV use across platforms among different age groups in Latvia, setting the task to study the problem, conduct an empirical study and summarize the results. Theoretical framework includes theory about television, its audience, uses and gratifications and digital divide. Methodology includes secondary data analysis and in-depth interviews. Results identify different patterns of television use among different audience age groups in the context of convergence. Keywords: traditional television, online television, audience, use, age, digital divideen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelevīzijas auditorija mediju konverģences kontekstā: televīzijas lietojuma analīze dažādās vecuma grupās Latvijāen_US
dc.title.alternativeTelevision audience in the context of media convergence: analysis of television use among different age groups in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record