Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBriežkalne, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:08Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:08Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43746en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18746
dc.description.abstractDarbā ”Apdrošināšanas uzņēmuma “BTA Insurance Company” tēla veidošana: 2013. un 2014. gada kampaņas “BTA Sieviešu dienas rallijs” sponsorēšanas gadījums” ir aprakstīts tēla veidojošie faktori un šī darba mērķis ir izpētīt sponsorētā pasākuma ietekmi uz uzņēmuma tēlu. Pētījumā tika pielietotas trīs pētījuma metodes – daļēji strukturētā intervija, lai gūtu priekšstatu par uzņēmumu no kompānijas pārstāvja. Aptauja, lai noskaidrotu mērķa publikas un ne tikai, viedokli par kompāniju un pasākumu kopumā, publikāciju un komentāru kvantitatīvā kontenanalīze. Pētījuma rezultāti atspoguļo, ka sponsorēšana var ietekmēt tēlu, bet kādas būs auditorijas asociācijas par to ir atkarīgs no sponsora rīcības un pasākuma. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, secinājumiem un pielikumiem. Atslēgas vārdi: Sponsorēšana, uzņēmuma tēls, mārketings, ”BTA Insurance Company”, ”BTA Sieviešu dienas rallijs”.en_US
dc.description.abstractIn this study ”Creating the image of the Insurance company ”BTA Insurance Company” the case of 2013 and 2014 campaign ”BTA Women’s Day Rally” the main goal is to investigate and to determine the influence of the event on the companies image. Three investigative methods were used - A semi-structured interview, to get a insight of the company from a representative. a survey to determine the opinion and the current image of the company from the target audience and non-target audience. And lastly a content analysis of published media and comments on the event from the general public. Study results show that sponsoring may influence the image, but the audience association with the company is determined by the representatives who sponsor the event. The study consists of a introduction, theoretical part, empirical part, conclusion and an appendix. Key words: Sponsorship, company image, marketing, BTA Insurance Company, BTA Women’s Day Rallyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleApdrošināšanas uzņēmuma "BTA Insurance Company" tēla veidošana: 2013. un 2014. gada kampaņas "BTA sieviešu dienas rallijs" sponsorēšanas gadījumsen_US
dc.title.alternativeCreating the image of the Insurance company "BTA Insurance Company": the case of 2013 and 2014 campaign "BTA Women`s Day Rally" sponsorship caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record