Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorDobele, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:08Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:08Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44171en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18748
dc.description.abstractBakalaura darba ‘’Zīmola loma apģērba izvēlē jauniešu auditorijā’’ mērķis ir noskaidrot patērētāju uzvedības tendences attiecībā uz apģērbu zīmoliem un zīmolu lomu jauniešu auditorijā. Teorētiskajā daļā ir aplūkots patērniecības un patērētāju kultūras, zīmola un zīmolvedības, kā arī integrētās mārketinga komunikācijas jēdziens. Pētījumā ir izmantota kvantitatīvā pētījuma metode – aptauja, un kvalitatīvā pētījuma metode – fokusa grupas intervija. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Tika secināts, ka patērniecība spēlē svarīgu lomu jauniešu identitātes konstruēšanā, bet zīmoli tiek asociēti ar noteiktu kvalitāti un tie veido piederības sajūtu kādai sociālajai grupai. Atslēgas vārdi: zīmoli, jauniešu auditorija, patērniecība, patērētājs, komunikācija, identitāteen_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis the role of a brand choice in clothing among youth is to determine consumer behavior patterns in terms of clothing brands and the role of brands as such among youth. The theoretical part discusses the concepts of consumerism and consumer culture, brand and branding, and integrated marketing communication. The research utilized quantitative research method - a survey and qualitative research method - a focus group interview. This thesis consists of theoretical, methodological and empirical parts. It was concluded that consumerism plays an important role in the construction of the youth identity but the brands are associated with a certain quality and a sense of belonging to a particular social group. Key words: brands, youth, consumerism, consumer, communication, identityen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola loma apģērba izvēlē jauniešu auditorijāen_US
dc.title.alternativeThe role of a brand choice of clothing among youth audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record