Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGailāne, Sandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:09Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:09Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44486en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18752
dc.description.abstractBakalaura darba “Iebiedēšanas taktikas efektivitāte CSDD Jāņu video reklāmās pret auto vadīšanu alkohola reibumā (2001 – 2013)” mērķis ir noskaidrot iebiedēšanas taktikas efektivitāti CSDD reklāmās, izvirzot trīs hipotēzes – 1. iebiedēšanas taktika ir efektīvs pārliecināšanas paņēmiens, 2. CSDD reklāmās šī metode ir pielietota pareizi un iedarbīgi un 3., palielinot iebiedēšanas stimulu CSDD reklāmās, palielinās reklāmu efektivitāte. Tās pētījuma rezultātā tiek pierādītas. Mērķu sasniegšanai izmantota intervijas, kontentanalīzes un eksperimenta metode. Teorētiskajā daļā aprakstīta reklāma, sociālais mārketings un reklāmas efektivitāte, reklāma kā reakciju raisošs stimuls un iebiedēšanas taktikas teorijas – K. Vaitas paplašinātais paralēlās apstrādes modelis un R. Rodžersa aizsardzības motivācijas torija. Atslēgvārdi: Reklāma, iebiedēšanas taktika, efektivitāte, CSDDen_US
dc.description.abstractThe aim of Bachelor thesis “Effectiveness of Fear Tactics in CSDD Midsummer Celebration Video Advertisements Against Drunk Driving (2001 – 2013)” is to prove proposed hypotheses – (1) fear tactics is effective strategy of persuasion, (2) the use of this method in CSDD advertisements is correct and effective and (3) when level of fear tactics is increased also effectiveness of CSDD advertisements increases. The results of research prove all of them. To reach the aim of thesis there have been used methods of interview, content analysis and experiment. Theoretical basis of the paper include theoretical view about advertising, its effectiveness, social marketing, advertisement as a stimulus for reaction and theories about fear tactics – K. Witte’s extended parallel processing model and R. Rogers’s protection motivation theory. Key words: Advertising, fear tactics, effectiveness, CSDD, Road Traffic Safety Directorate of the Republic of Latviaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIebiedēšanas taktikas efektivitāte CSDD Jāņu video reklāmās pret auto vadīšanu alkohola reibumā (2001–2013)en_US
dc.title.alternativeEffectiveness of Fear Tactics in CSDD Midsummer Celebration Video Advertisements Against Drunk Driving (2001–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record