Kvalitātes vadības dokumentu pārvaldība valsts pārvaldes iestādēs
Author
Kaļķe, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mūze, Baiba
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „Kvalitātes vadības dokumentu pārvaldība valsts pārvaldes iestādēs” pētīta dokumentu pārvaldība kvalitātes vadības kontekstā valsts pārvaldes iestādēs, kurās ieviesta kvalitātes vadības sistēma atbilstoši standartam LVS EN ISO 9001 „Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības”. Pētījumā skaidrots, kā tiek pārvaldīti kvalitātes vadības dokumenti un vai kvalitātes dokumentu pārvaldība tiek integrēta iestāžu kopējā dokumentu pārvaldībā. Pētījuma rezultātā noskaidrotas tendences valsts pārvaldes iestādēs, secinot, ka kvalitātes vadība kā visu iestādē notiekošo procesu pārraudzības funkcija nodrošina dokumentu un arhīvu pārvaldības procesu integritāti, mijiedarbību ar pārējiem procesiem, vienlaikus nodrošinot informācijas ērtu pieejamību, pārskatāmību, dokumentu kvalitātes pārraudzību.
Atslēgvārdi: kvalitātes vadība, dokumentu un arhīvu pārvaldība, procesu pieeja, valsts pārvalde, ISO 9001. The aim of the Master’s thesis „Quality records management in public administration” is to study the records management in the context of quality management in public administration of Latvia, in which the quality management system according to the European standard ISO 9001 „Quality management systems – Requirements” has been introduced. In the research it is explained how the quality management records are being managed and or quality records management is being integrated into the common records management system of the authorities. On the basis of the results the tendencies in Latvian public administration have been clarified, concluding, that the quality management, being the overseeing function of all on-going processes of the authority, guarantees the integrity of the records management, interaction with the rest of the processes at the same time providing convenient access, transparency and document quality control.
Keywords: quality management, records management, process approach, public administration, ISO 9001.