Show simple item record

dc.contributor.advisorMūze, Baibaen_US
dc.contributor.authorKaļķe, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45006en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18758
dc.description.abstractMaģistra darbā „Kvalitātes vadības dokumentu pārvaldība valsts pārvaldes iestādēs” pētīta dokumentu pārvaldība kvalitātes vadības kontekstā valsts pārvaldes iestādēs, kurās ieviesta kvalitātes vadības sistēma atbilstoši standartam LVS EN ISO 9001 „Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības”. Pētījumā skaidrots, kā tiek pārvaldīti kvalitātes vadības dokumenti un vai kvalitātes dokumentu pārvaldība tiek integrēta iestāžu kopējā dokumentu pārvaldībā. Pētījuma rezultātā noskaidrotas tendences valsts pārvaldes iestādēs, secinot, ka kvalitātes vadība kā visu iestādē notiekošo procesu pārraudzības funkcija nodrošina dokumentu un arhīvu pārvaldības procesu integritāti, mijiedarbību ar pārējiem procesiem, vienlaikus nodrošinot informācijas ērtu pieejamību, pārskatāmību, dokumentu kvalitātes pārraudzību. Atslēgvārdi: kvalitātes vadība, dokumentu un arhīvu pārvaldība, procesu pieeja, valsts pārvalde, ISO 9001.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Master’s thesis „Quality records management in public administration” is to study the records management in the context of quality management in public administration of Latvia, in which the quality management system according to the European standard ISO 9001 „Quality management systems – Requirements” has been introduced. In the research it is explained how the quality management records are being managed and or quality records management is being integrated into the common records management system of the authorities. On the basis of the results the tendencies in Latvian public administration have been clarified, concluding, that the quality management, being the overseeing function of all on-going processes of the authority, guarantees the integrity of the records management, interaction with the rest of the processes at the same time providing convenient access, transparency and document quality control. Keywords: quality management, records management, process approach, public administration, ISO 9001.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleKvalitātes vadības dokumentu pārvaldība valsts pārvaldes iestādēsen_US
dc.title.alternativeQuality records management in public administrationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record