Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktorsen_US
dc.contributor.authorJauntirāne, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45543en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18759
dc.description.abstractŠī bakalaura darba pētījuma problēma ir vērsta uz seriāla "Slēgtā skola" epizodēs izmantoto gotikas žanra elementu noteikšanu un vēstījuma izmaiņu konstatēšanu. Darba mērķis ir analizēt sēriju uzbūves atbilstību gotikas žanram, lai izpētītu kā tiek komunicēts vēstījums caur žanra raksturīgajām iezīmēm un, cik veiksmīgs tas ir. Uzdevumi ir iepazīties ar semiotikas zinātni un gotikas žanram atbilstošajiem raksturlielumiem, izpētīt kā gotikas elementi izpaužas seriālā un izdarīt secinājumus par to atbilstību vēstījumam. Pētījuma metode tiek veidota, balstoties uz semiotikas izpratni, gotikas žanram raksturīgajiem lielumiem un teorētiķu ieteikumiem kinematogrāfijas analīzei, kas apvienojumā rada kvalitatīvu un pilnvērtīgu datu ieguves instrumentu analīzes procesam. Rezultātā iegūtā informācija sniedza detalizētu izpratni par stāsta konstrukciju un ļāva secināt, ka komunicētais vēstījums saglabā savu aktualitāti cauri sezonām un veiksmīgi izmanto gotikas žanra elementus.en_US
dc.description.abstractThe focus for this bachelor thesis is to discover classical gothic-horror movie elements used in Russian TV series "Закрытая школа" in order to see changes in the communicated message. The aim is to analyze series narrative construction to see which gothic elements are used and how successfully it is done. Tasks are to analyze series and search for horror movie characteristics, to see how well these elements are used to create the story and to see how successfuly the communicated message is delivered through them. Theory is based in field of semiotics and in elements that define gothic cinematography. Methodology is based in understanding about semiotic analysis and theoretical advice on movie analysis. Such approach resulted in qualitative data that gives valuable understanding and knowledge about bachelor thesis focus.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSeriāla "Slēgtā skola" semiotiskā analīzeen_US
dc.title.alternativeSemiotic analysis of the series "Closed school"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record