Latvijas mūsdienu mākslinieku izmantotie paņēmieni un instrumenti publicitātes veidošanā
Autor
Bauģe, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un analizēt latviešu mūsdienu mākslinieku komunikācijas paradumus un paņēmienus dialogā ar sabiedrību.
Teorētiskā daļa veido priekšstatu par Latvijas kultūras telpu un mākslinieka publicitātes veidošanas paradumiem, kanālu un instrumentu izmantojumu saziņai ar auditoriju.
Metodoloģijā izmantots kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu kopums – interneta aptaujas, respondentu viedokļu kontentanalīze un dziļās ekspertu intervijas.
Darba rezultātā secināts, ka sabiedrība ir ieinteresēta mākslas procesos, tādēļ māksliniekiem ir jāmeklē efektīvāki un atraktīvāki paņēmieni komunikācijai ar auditoriju.
Atslēgas vārdi: mākslinieks, publicitāte, auditorija, komunikācija, sabiedriskās attiecības un kultūrpolitika. The aim of diploma work is to clarify and analyze the communication tools and methods of contemporary artists in Latvia in reflectance with society.
The research work make notion about the artist’s insight of making publicity and recognition, select channels and instruments of communication with the audience. There are used general quantitative and qualitative methods in research work methodology – internet polls and questionnaires, content analysis of respondents’ opinions and interviews with the experts of art industry.
The conclusions of the diploma work are following – the society is interested in the processes of art and culture, but artists have to find more effective and more attractive ways for communication with the audience.
Keywords: artist, publicity, communication, audience, public relations, cultural politics.