Integrētā mārketinga komunikācijas iezīmes Eiropas Savienības ─ Latvijas informatīvajā telpā. Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā prakse (2007. g. janvāris ─ 2008.g. maijs)
Author
Jurjure, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Integrētā mārketinga komunikācijas iezīmes Eiropas Savienības – Latvijas informatīvajā telpā. Eiropas Komisijas Pārstāvniecības Latvijā prakse (2007. g. janvāris – 2008. g. maijs)” pētīts Eiropas Savienības komunikācijas saturs Latvijas informatīvajā telpā, analizējot Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā komunikācijas praksi laika posmā no 2007. gada janvāra līdz 2008. gada maijam.
Saskaņā ar integrētā mārketinga komunikācijas teoriju, kas veido bakalaura darba teorētisko bāzi, pētījumā, izmantojot trīs pētniecības metodes – semiotisko analīzi, kvanititatīvo kontentanalīzi un kvalitatīvo kontentanalīzi –, tiek noskaidrotas IMK iezīmes EK pārstāvniecības Latvijā vadīto projektu komunikācijā, kā arī tiek izvērtēta šo projektu komunikācijas atbilstība ES IMK vadlīnijām.
Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, Eiropas Savienība, Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā In the Bachelors paper "Signs of Integrated Marketing Communication Within Information Space of European Union – Latvia. Practice of European Commission Representation in Latvia (January, 2007 - May, 2008)" research is conducted of the content of communication of EU in the Information space in Latvia, analyzing the practice of communication by the representation of the EU Commission in Latvia in the time period from January of 2007 through May of 2008.
Based on the theory of integrated marketing communication, which forms the theoretical basis of the bachelors thesis, in the analysis, using three methods of research-semiotic analysis, quantitative content analysis and qualitative content analysis-, signs of IMC are being understood within the communication of projects being led by EC representation in Latvia, evaluation is also made of the project communication as set forth by the EU IMC guidelines.
Key words: integrated marketing communication, European Union, European Commission Representation in Latvia