Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorJurjure, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:15Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9476en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18809
dc.description.abstractBakalaura darbā “Integrētā mārketinga komunikācijas iezīmes Eiropas Savienības – Latvijas informatīvajā telpā. Eiropas Komisijas Pārstāvniecības Latvijā prakse (2007. g. janvāris – 2008. g. maijs)” pētīts Eiropas Savienības komunikācijas saturs Latvijas informatīvajā telpā, analizējot Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā komunikācijas praksi laika posmā no 2007. gada janvāra līdz 2008. gada maijam. Saskaņā ar integrētā mārketinga komunikācijas teoriju, kas veido bakalaura darba teorētisko bāzi, pētījumā, izmantojot trīs pētniecības metodes – semiotisko analīzi, kvanititatīvo kontentanalīzi un kvalitatīvo kontentanalīzi –, tiek noskaidrotas IMK iezīmes EK pārstāvniecības Latvijā vadīto projektu komunikācijā, kā arī tiek izvērtēta šo projektu komunikācijas atbilstība ES IMK vadlīnijām. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, Eiropas Savienība, Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijāen_US
dc.description.abstractIn the Bachelors paper "Signs of Integrated Marketing Communication Within Information Space of European Union – Latvia. Practice of European Commission Representation in Latvia (January, 2007 - May, 2008)" research is conducted of the content of communication of EU in the Information space in Latvia, analyzing the practice of communication by the representation of the EU Commission in Latvia in the time period from January of 2007 through May of 2008. Based on the theory of integrated marketing communication, which forms the theoretical basis of the bachelors thesis, in the analysis, using three methods of research-semiotic analysis, quantitative content analysis and qualitative content analysis-, signs of IMC are being understood within the communication of projects being led by EC representation in Latvia, evaluation is also made of the project communication as set forth by the EU IMC guidelines. Key words: integrated marketing communication, European Union, European Commission Representation in Latviaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācijas iezīmes Eiropas Savienības ─ Latvijas informatīvajā telpā. Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā prakse (2007. g. janvāris ─ 2008.g. maijs)en_US
dc.title.alternativeSigns of Integrated Marketing Communication Within Information Space of European Union – Latvia. Practice of European Commission Representation in Latvia (January, 2007 - May, 2008)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record