Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Inetaen_US
dc.contributor.authorMališeva, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:34:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:34:00Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8892en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18833
dc.description.abstractDarba nosaukums: Didaktisko rotaļspēļu izmantošana 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanā. Darba autors: Ludmila Mališeva Darba zinātniskais vadītājs: Mag. Paed. Ineta Aizporiete Darba saturs: _72_ lpp., 20 attēli, 18 tabulas, analizēti 37 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Pētīt kā didaktiskā rotaļspēle ietekmē 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanā. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Elnebijas.I., Kanepējas.R., Lieģeniece.D., Nazarovas.I., Svences.G., Zaķe.I., Aleksejevas.M.M., Jašinas.V.I., Bondarenko.A.K., Sorokinas.A.I., Tihejevas.J.I., Udaļcovas.J.I. atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā didaktiskā rotaļa bērna attīstības veicinātāja; didaktiskā rotaļa bērnu vārdu krājuma paplašināšanā; bērna runas un valodas attīstības priekšnosacījumi; 3-4 gadu vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums. Pētījuma praktiskajā daļā veicinu pētījumu par bērnu vārdu krājumu paplašināšanu trešā- ceturtājā dzīves gadā. Šajā vecuma posmā didaktiskās rotaļspēles palīdz labāk izzināt apkārtesošos priekšmetus, atšķirt un nosaukt to krāsas, formu un ar tiem saistītās darbības. Svarīgs priekšnoteikums veiksmīgai bērna runas attīstības norisei ir pedagoga vēlme un prasme iesaistīt rotaļā katru bērnu, ņemot vērā viņa individuālas īpašības un spējas, nodrošinot pozitīvismu un labvēlīgu noskaņojumu, kā arī savstarpēju izpratni.en_US
dc.description.abstractWork name: Utillize of the didactic games in supply of words of 3-4 year old children extend. Work author: Ludmila Malisheva The work scientific leader: Master's degree of Ped. Scien. Ineta Aizporiete The maintenance: 72 pages, 20 figures, 18 tables, and analysed 37 literary sources. The purpose of research: To probe as the didactic games to influence in supply of words of 3-4 year old children extend. The theoretical part of research is based on Elnebija I., Kanepуja R., Liegeniece D., Nazarova I., Svence G., Zake I., Aleksejeva M.M., Jashina V.I., Bondarenko A.K., Sorokina A.I., Tihejeva J.I., Udaljcova J.I. theory. In a theoretical part such questions as are analysed, didactic game which promotes development of children; didactic game for expansion of the dictionary of children; conditions of development of language and speech; the psychological characteristic of children of 3-4 old. In the research practical part promote research for in an extend of supplies of infantile words children of 3-4 years old. In this age link the didactic games helps better to cognize objects, to distinguish and to name their colors, form and with them the linked actions. An important pre-condition is a successful infantile speech development motion teacher desire and requirement to involve each child in a game, taking into account his individual properties and capabilities, providing positivism and well-disposed mood, as also a mutual understanding.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktisko rotaļspēļu izmantošana 3-4 gadu vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanāen_US
dc.title.alternativeThe application of didactic games for 3-4 years old children vocabulary enrichmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record