Show simple item record

dc.contributor.advisorLazdāne, Gundegaen_US
dc.contributor.authorĶirītis, Armandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:34:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:34:55Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32544en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19071
dc.description.abstractVeicot prasību analīzi, tiek izzinātas klienta vajadzības un specificētas prasības, ar kuru īstenošanu tiek nodrošināts klienta vajadzību atbalsts un problēmu risinājums. Tomēr realitātē klients bieži nav apmierināts ar iegūto galarezultātu – programmatūras produktu. Darba mērķis ir izzināt biežāk sastopamās problēmas, kas rodas prasību analīzes gaitā un iemeslus, kādēļ tās rodas, un atrast risinājumus šīm problēmām, tādējādi uzlabojot prasību analīzes procesu uzņēmumā, palielinot klienta apmierinātību ar iegūto rezultātu – risinājumu, kurš tiek akceptēts īsākā laika posmā. Darba izstrādes gaitā veikta problēmu izpēte, analīze, rezultātā iegūts prasību analīzes procesa apraksts ar biežāk sastopamo problēmu risināšanas metodoloģiju, uzlabojot prasību analīzes procesu uzņēmumā.en_US
dc.description.abstractBy doing the requirement analysis, client needs are analyzed and requirements are specified. By realizing the requirements, a support for client needs is determined and client problems are solved. However, in reality client is often not satisfied with the end product. The main aim of the paper is to identify the main problems that arise during the requirement analysis, identify their causes and determine solutions for the problems, thus improving the requirement analysis process in the enterprise and improving the customer satisfaction with the end result – software product, which thus can be accepted in a shorter period of time. In the research done in this paper, problem study, analysis is done and in the result improvements for the requirement analysis process are identified.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titlePrasību izgūšanas un analīzes procesu sakārtošana precīzai klienta vajadzību specificēšanaien_US
dc.title.alternativeRequirement elicitation and analysis process improvement in order to specify exact client needsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record