Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorLazdiņa, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20182en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19207
dc.description.abstractMaģistra darba tēma „Zīmola „Honda” pozīcijas nostiprināšana Latvijas tirgū”. Mūsdienu vidē, kur robežas starp produktiem, ražotājiem un tirgotājiem kļūst arvien mazākas un vienlīdzīgas, zīmols ieņem nozīmīgu lomu uzņēmuma mārketinga stratēģiju izstrādē. Lielas konkurences apstākļos automobiļu biznesā uzņēmumiem rodas grūtības ar konkurentiem, kur jārada priekšrocības, lai piesaistītu jaunus un svarīgākais noturēt esošos patērētājus, t.i. panākt zīmola pozīcijas nostiprināšanu Latvijas tirgū. Latvijā automobiļu tirgū ir sīva konkurence, jo salīdzinoši mazam potenciālo pircēju lokam ir iespēja izvēlēties starp aptuveni 50 automobiļu zīmoliem. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmolu, izpētīt zīmola „Honda” pozīciju Latvijas tirgū un izstrādāt priekšlikumus zīmola „Honda” pozīcijas nostiprināšanai tajā, kā arī izstrādāt mārketinga pasākumu plānu. Rezultātā tika izsecināts, ka efektīvi izmantojot visus mārketinga pasākuma plānā piedāvātos komunikācijas līdzekļus un to sabalansēti sadalot pa visu periodu (gadu) ir iespēja nostiprināt zīmola „Honda” pozīciju Latvijas tirgū. Pētījuma periods – no 2009. gada līdz 2012. gada februārim. Darba apjoms ir 126 lpp., tajā ir 23 attēli, 14 tabulas un 5 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 40 nosaukumi. Atslēgvārdi: zīmols, pozīcija tirgū, pozicionēšana, konkurētspēja, Honda.en_US
dc.description.abstractDiploma paper’s topic is “Strengthening of Position in Latvia’s Market for „Honda””. In today’s environment where the boundaries between products, manufacturers and traders are becoming increasingly smaller and more equal, the brand plays an important role in the company’s marketing strategies. In circumstance of large competition automobile business enterprises have difficulties with rivals, which creates necessity for privileges which would allow to attract new and retain existing customers, i.e., to strengthen the brand position in the market of Latvia. In Latvia there is a fierce competition in the car market, because there are c.a. 50 different caw brands. The aim of the paper is analyze the brand’s „Honda” position in Latvia by employing brand theory and to develop proposals for strengthening of these positions in the market, as well as to develop a marketing plan. In result it was concluded, that it is feasible to strengthen brand’s “Honda” position in Latvia by efficiently employing all marketing communication means offered in above mentioned marketing plan by dividing them all over the entire period (year). The study period – from 2009 to 2012 February. The work’s total volume is 126 pages including 23 images and 14 tables. List of literature includes 40 items including electronic information sources. Keywords: brand, market position, positioning, competitiveness, Honda.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola „Honda” pozīcijas nostiprināšana Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeStrengthening of Position in Latvia’s Market for „Honda”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record