Uzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās.
Author
Lugovecs, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma: Uzņēmuma „Foleo” mārketinga komunikāciju sistēma un tās pilnveidošanas iespējas mūsdienās.
Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā daļā tiek aprakstīta mārketinga komunikāciju sistēma un mārketinga komunikāciju veidi. Otrajā daļā tiek izanalizēts mēdiju tirgus Latvijā. Trešajā daļa tiek analizēta mārketinga komunikācijas sistēma apavu tirdzniecības veikalos, kas pieder uzņēmumam SIA „Foleo”; novērtēti reklāmas, sabiedrisko attiecību, personiskās apkalpošanas, pārdošanas stimulēšanas metodes un tiešās mārketinga komunikācijas, to pielietošanas nepieciešamība un efektivitāte. Autors izmanto aptaujas metodi un personāla testēšanas metodi, vērtējot personāla apmierinātību.
Darba apjoms: 105 lpp., darbā ir iekļauti 21 attēls, 18 tabulas, apskatīti un analizēti 44 literatūras avoti, kā arī darbam ir 9 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, realizācijas veicināšanas metodes, reklāma, personiskā apkalpošana, sabiedriskās attiecības. The Master’s paper on theme: The marketing communications system of the enterprise „Foleo” and its potential for improving present day. The work contains 3 parts. In the First Part is characterized the system of marketing communications and marketing communications types. In the second part is analysis of media market in Latvia. In the Third Part analysis marketing communication system in boot selling shops that belong to Foleo, Ltd, evaluated advertising, public relationships, personal selling and direct marketing communications, promotion application necessity and effectiveness. The author used a questioning method and personnel test method.
Work amount: 105 pages, 21 pictures, 18 tables, analyzed 44 literatures sources, and also there are 9 appendixes added.
Key words: marketing communications, sales promotion method, advertisement, personal service, public relationships.