Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorVējiņa, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20431en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19212
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Uzņēmuma Jysk komunikācijas ar patērētājiem analīze”. Darba mērķis ir izpētot teorētisko informāciju par komunikāciju ar patērētājiem, analizēt uzņēmuma JYSK komunikāciju ar patērētājiem, izteikt priekšlikumus JYSK komunikācijas instrumentu pilnveidošanai, patērētāju lojalitātes veicināšanai. Darbā tiks analizēta komunikācijas būtība, tās nozīme un vēsturiskā attīstība, pētīts uzņēmums JYSK, komunikācijas loma uzņēmumā, ar anketēšanas palīdzību analizēta tā komunikācija ar patērētājiem. Pētījuma rezultātā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lojalitātes veicināšanai, piedāvājot ieviest lojalitātes programmu. Darba apjoms ir 84 lpp, kurā ir iekļauti 31 attēli, 4 tabulas, 36 izmantotie avoti un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: komunikācija, patērētājs, lojalitāte, JYSKen_US
dc.description.abstractMasters thesis: “Communication's with consumer analysis in company JYSK” Masters thesis main aim is to analyse company’s JYSK communication with consumers, make proposals for JYSK communication with consumer improvement in order to promote their loyalty. In thesis will be analysed communication`s role in the company, it`s historical development, explore company’s JYSK operations, describe current JYSK communication with consumers. Analysis of company’s JYSK communication with consumers based on questionnaire of number of respondents. In the end make proposals for strenghtening JYSK consumer loyalty with loyalty programm. The volume of the work comprisis 84 pages with 31 images, 4 tables, 36 sources of literature, 4 attachments. Keywords: communication, consumer, loyalty, JYSKen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma JYSK komunikācijas ar patērētājiem analīze.en_US
dc.title.alternativeCommunication’s with consumers analysis in company JYSK.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record