Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorKirmuška, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:22Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:22Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20871en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19220
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: zīmola loma mobilo telefonu izvēlē Latvijā Darba autore: Linda Kirmuška LU, 2012 Darba mērķis: balstoties uz darbā veikto analīzi izpētīt zīmola lomu mobilo telefonu izvēlē Latvijā. Darba pirmajā nodaļā ir apskatīta zīmola būtība un pamatvērtību raksturojums. Otrajā darba nodaļā ir analizēta patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšana zīmola izvēles griezumā. Trešajā nodaļā tiek analizēti kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma rezultāti, lai atspoguļotu zīmolu lomu mobilo telefonu iegādē Latvijā, kā arī lai raksturotu mobilo telefonu tirgu Latvijā. Darba nobeigumā autore ir izstrādājusi secinājumus un priekšlikumus. Darba apjoms ir 97 lapas, tās satur 20 tabulas, 24 attēlus, 6 pielikumus, un 38 izmantotās literatūras avotus. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola vērtība, lojalitāte, asociācijas, uztvertā kvalitāte, atpazīstamībaen_US
dc.description.abstractName of the Master`s work: The role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia Author of the work: Linda Kirmuška LU, 2012 The aim of the work: based on the work analysis, explore the role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia. In the first chapter are shown brand essence and brand basic value characteristics. In the second chapter are analyzed consumer behavior and decision making process from brand choice perspective. In the third chapter are analyzed results of quantitative and qualitative survays results to show the role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia, and to describe mobile phone market in Latvia. In the end of the work conclusions and motions are given. The work consists of 97 pages, including 20 tables, 24 pictures, 6 appendixes, 38 used literature sources. Key words: brand, brand equity, loyalty, associations, perceived quality, awarenessen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola loma mobilo telefonu izvēlē Latvijā.en_US
dc.title.alternativeThe role of a Brand in choice of mobile phones in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record