Klientu apmierinātības analīze A/S „SEB banka”.
Author
Assāns, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs ir izstrādāts ar mērķi izpētīt A/S „SEB banka” klientu apmierinātības līmeni un salīdzināt to ar konkurējošo banku klientu apmierinātību. Kā galvenais uzdevums tika izvirzīts raksturot klientu apmierinātības ietekmējošos faktorus un noskaidrot apmierinātības pētīšanas metodes. Balstoties uz iegūto informāciju, ir izvirzīti priekšlikumi klientu apmierinātības līmeņa celšanai.
Kopējais maģistra darba apjoms ir 98 lapaspuses, tas sastāv no trijām nodaļām, darba uzskatāmībai autors ir izmantojis 6 tabulas un 54 attelus, kā arī pievienojis 3 pielikumus un 69 izmantotās literatūras avotus. Master's thesis has been designed to explore the "SEB banka" JSC customer satisfaction levels and compare it with the competing banks' customer satisfaction. The main challenge was raised to describe the factors influencing customer satisfaction and find satisfaction research methods. Based on the information gathered is put forward proposals to increase the level of customer satisfaction.
The total amount of thesis is 98 pages, it consists of three sections, work presentation the author has used 6 tables and 54 pictures as well as added 3 attachments and 69 bibliography sources.