Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorVule-Ruņģe, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:31Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:31Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25934en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19292
dc.description.abstractVule – Ruņģe J. Zīmolvedības problēmas un iespējamie risinājumi būvniecības uzņēmumā „Kalnozols Celtniecība”: Maģistra darbs vadības zinību akadēmiskā grāda iegūšanai. – Rīga, Latvija, 2007. – 98 lpp. Darbā tika veikts „Kalnozols Celtniecība” zīmola tēla pētījums, ar mērķi noskaidrot kāds ir zīmola tēls patērētāju vērtējumā: tā stiprās un vājās puses, atbilstība vēlamajam profilam, pozīcija tirgū. Autors secinājums: zīmolvedības mērķis ir radīt tās vērtības, kuras iemieso uzņēmums un kuras pieprasa patērētājs, tā lai tās nenonāktu pretrunā. Uzņēmuma konkurētspēju ir iespējams paaugstināt pozicionējot zīmolu atbilstoši patērētāju aktualizētajām vērtībām, attīstot iekšējo mārketingu un veicot personāla kvalifikācijas celšanu. Tab.9, att.26, bibl.43 nos., piel.5en_US
dc.description.abstractVule – Ruņģe J. Construction Company Kalnozols Celtniecība Brand Management, its Problems and Possible Solutions. Master’s Degree graduation paper for academic degree in Mangement Science. Riga, Latvia, 2007- 98 pages. The present paper presents a study of the image of Kalnozols Celtniecība brand, with the aim to find out what the image is like in the evaluation of the customers: its strong and weak points, conformity to the desired profile and position at the market. The author concludes: It is possible to raise the company’s competitiveness by positioning the brand in conformity with the values accentuated by the customers, developing internal marketing and raising the personnel’s qualifications. Tables: 9, figures: 26, bibl. titles: 43., appendices: 5en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmolvedības problēmas un iespējamie risinājumi būvniecības kompānijā „Kalnozols Celtniecība”en_US
dc.title.alternativeBranding problems and possible solutions in building company „Kalnozols Celtniecība”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record