E- resursu mārketinga komunikācijas RTU Zinātniskajā bibliotēkā.
Autor
Lukjanova, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
E-resursi RTU Zinātniskajā bibliotēkā tiek piedāvāti jau 10 gadus, taču, neskatoties uz produkta priekšrocībām, tā lietojums saglabājas zemā līmenī. Viens no problēmas galvenajiem cēloņiem ir neefektīvas mārketinga komunikācijas.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt e-resursu mārketinga komunikāciju kompleksu RTU Zinātniskajā bibliotēkā un izstrādāt priekšlikumus tā efektivitātes uzlabošanai.
Darba ietvaros autore analizē mārketinga komunikāciju teorētiskās nostādnes, pēta e-resursu virzīšanas pieredzi Latvijā un pasaulē, novērtē RTU Zinātniskās bibliotēkas e-resursu mārketinga komunikāciju efektivitāti.
Pētījuma rezultātā identificētas vairākas problēmas RTU Zinātniskās bibliotēka mārketinga komunikāciju kompleksā un sniegti priekšlikumi to novēršanai.
Maģistra darba apjoms -120 lpp., darbā iekļauti 38 attēli, 22 tabulas, 11 pielikumi. Atslēgvārdi: e-resursi, e-resursu mārketings, e-resursu mārketinga komunikācijas, akadēmiskās bibliotēkas, bibliotēku mārketings. RTU Scientific Library has been providing access to e-resources for 10 years, but despite the benefits of the service, usage levels remain low. This work argues that the main reason is inefficient marketing communications.
The goal of the Master’s Thesis is to examine the current marketing communication mix at RTU Scientific Library and develop proposals for its improvement.
Author reviews theoretical approaches of marketing communication, investigates case studies of promoting e-resource in academic libraries and evaluates the efficiency of marketing communications at RTU Scientific Library.
Research results reveal a number of problems across the marketing communication mix at RTU Scientific Library and provides a list of potential solutions.
Master’s Thesis consists of 120 pages, 38 illustrations, 22 tables and 11 appendices. Keywords: e-resources, e-resource marketing, e-resource marketing communications, academic libraries, library marketing.