Show simple item record

dc.contributor.advisorBāra, Dainaen_US
dc.contributor.authorErcmane, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:37Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30794en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19342
dc.description.abstractSabiedrības informēšana par ES jautājumiem sākās tikai gadu pirms referenduma par Latvijas pievienošanos ES. Tika izstrādāta un īstenota informatīvā kampaņa, kurā vienam no nozīmīgākajiem aspektiem vajadzēja būt jautājumam par lata aizstāšanu ar eiro. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai laikā, kad iedzīvotāji referendumā balsoja par Latvijas iestāšanos ES, viņiem bija pietiekamā apjomā izskaidrota eiro ieviešanas kārtība, kas neparedzēja atsevišķu tautas nobalsošanu par lata nomaiņu ar eiro. „Tautas kampaņa” tika izveidota atbilstoši starptautiski pieņemtajai praksei, taču tās īstenošanā netika sasniegts galvenais mērķis – sabiedrības informētības par ES palielināšana. Pirmsreferenduma laikā laikraksti Latvijas iedzīvotājus praktiski neinformēja, ka līdz ar balsojumu par iestāšanos ES tiek nobalsots arī par vienotās valūtas eiro ieviešanu.en_US
dc.description.abstractThe information of society about EU issues started just a year before the referendum about Latvia’s participation in EU. An informational campaign was created and implemented and the issue about substituting lats with euro was supposed to be one of the most important aspects of this campaign. The goal of this research was to find out whether people participating in the referendum had enough information clarifying the implementation of euro which was considered to be done without separate referendum. The “National campaign” was developed accordingly to the international practise but the main goal of the campaign – to enlarge the level of competence of people in EU issues – was not reached. During the pre-referendum campaign newspapers almost did not inform society regarding the fact that with the vote for participation in EU they are voting also for implementation of euro.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleEiroreferenduma informatīvās kampaņas un komunikācijas stratēģijas par Eiropas Savienību un eiro izvērtējums (2002.gada oktobris - 2003.gada septembris)en_US
dc.title.alternativeEvaluation of Informative Campaign of Referendum for Joining European Union and Strategy of Communication about European Union and eiro (October 2002 - September 2003)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record